[RB@Blog_Title]

دانلود بازی Cold Fear + all DLC نسخه فارسی

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۲۳ ب.ظ

Cold Fear

 


Cold Fear نام یک بازی ویدئویی در ژانر ترسناک می باشد که در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت DarkWorks ساخته شد و کمپانی مطرح یوبی سافت آن را برای ویندوز و کنسول های نسل ششم منتشر کرد. این عنوان که در کشور ما به نام ” ترس سرد ” شناخته می شود زمانی یکی از بازی هایی بود که در تمام فروشگاه های بازی پیدا می شد و تقریبا تمام گیمر های آن زمان این بازی را تجربه کرده بودند. با این وجود تجربه ی دوباره این بازی می تواند به نوعی یک خاطره بازی خوب به حساب بیاید، جدا از اینکه اگر از گیمر های جدید هستید و دوست دارید یک بازی ترسناک قدیمی را تجربه کنید، قطعا ” ترس سرد ” می تواند عنوانی جذاب برای شما باشد.

Cold Fear در حقیقت دومین ساخته ی استودیو DarkWoods می باشد؛ کمپانی که قبلا ساخت یکی از نسخه های بازی Alone in the Dark را بر عهده داشته، بازی را ساخته که از هر نظر در سطح عناوین قابل قبول و استاندارد ژانر ترسناک قرار می گیرد. از سویی دیگر نمره ی ۹ از ۱۰ کاربران استیم به این بازی نشان از آن دارد که ” ترس سرد” یک بازی موفق در سبک ترسناک می باشد و می تواند وظیفه ی خود که ترساندن مخاطب باشد را به خوبی به انجام برساند.

حجم بازی :۱٫۱ گیگابایت

دانلود بازی

 

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی