[RB@Blog_Title]

دانلود بازی Resident Evil 3 Nemesis دوبله فارسی

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵ ق.ظ

دانلود بازی Resident Evil 3 Nemesis برای کامپیوتر - دانلود Resident Evil 3 Nemesis برای pc - دانلود بازی رزیدنت اویل 3 نمسیس  دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی

pc

داستان Resident Evil 3 Nemesis در تداخل زمانی و مکانی با داستان رزیدنت ایول ۲ قرار دارد و از ۲۸ سپتامبر سال ۱۹۹۸ آغاز و تا ۱ اکتبر همان سال یعنی در مدت سه روز و در شهر راکون به وقوع می‌پیوندد.

شخصیت اصلی بازی جیل ولنتاین بوده که در قسمت اول سری بازی‌های رزیدنت ایول نیز حضور داشته‌است. جیل اینک پس از هجوم همه جانبهٔزامبیها به خانه‌اش، باید راهی برای خروج از شهر پیدا کند.

در جریان این تلاش، او با رخدادهای پیش‌بینی نشده‌ای مواجه می‌شود که باید از هریک، به نوعی سربلند بیرون آید . شرکت آمبرلا، اینک برای جلوگیری از افشاسازی‌های اعضای گروه استارز ، یک تایرانت به نام نمسیس را به شهر راکون می‌فرستد، تا با این کار، اعضای گروه استارز را نابود کند. اما جیل به عنوان یکی از اعضای استارز پس از چندین نبرد با نمسیس، او را نابود کرده و از شهر فرار می‌کند.

دانلود نسخه دوبله

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی