[RB@Blog_Title]

دانلود بازی Return To Castle Wolfenstein دوبله فارسی

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۰ ب.ظ

دانلود بازی بازگشت به قلعه ولفنشتاین - دوبله فارسی

دانلود بازی بازگشت به قلعه ولفنشتاین – دوبله فارسی یکی از بازی های قدیمی و دوست داشتنی اکشن است که گیمرهای قدیمی به خوبی آن را به یاد دارند و ساعت ها وقت به پای آن گذاشته اند. اگر همراه همیشگی سایت ما بوده باشید حتما مطلع هستید که پیش از این نسخه ی زبان اصلی این بازی را بر روی سایت قرار داده بودیم اما با توجه به درخواست های فراوان تصمیم گرفتیم تا نسخه ی دوبله فارسی این بازی را نیز تهیه کنیم و آن را جهت دانلود روی سایت قرار دهیم. دانلود بازی بازگشت به قلعه ولفنشتاین – دوبله فارسی یکی از بازی های دوست داشتنی و فوق العاده سرگرم کننده است که به محض شروع شما را درگیر خود خواهد کرد. هیجان، اضطراب و ترس سه ویژگی کلیدی این بازی هستند؛ پس اگر به دنبال یک تجربه تکرار نشدنی هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

دانلود بازی بازگشت به قلعه ولفنشتاین – دوبله فارسی با نام اصلی Return to Castle Wolfenstein چه از نظر منتقدین و چه از نظر بازیبازان به عنوان یکی از بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم شناخته می شود. این عنوان هم اکنون و با وجود گذشت بیش از ۱۵ سال از زمان انتشار موفق به دریافت بیش از ۳۰۰۰ رای از کاربران فروشگاه استیم شده است و در این بین کسب امتیاز ۹ از ۱۰ به خوبی نشان می دهد که این عنوان با وجود قدیمی بودن هم چنان هم جذاب و قابل تجربه است. از این گذشته نمره ی میانگین ۸۸ درصد در پایگاه متاکریتیک نشان از رضایت بالای منتقدین نسبت به این عنوان دارد.

راهنمای نصب
  1. پارت قرار داده شده بازی را دانلود و اکسترکت بفرمایید. این کار را می توانید با نرم افزار Winrar یا سایر نرم افزار های مشابه، انجام دهید.
  2. بازی را با استفاده از فایل Setup.exe نصب کنید.
  3. از طریق شورتکات ایجاد شده روی دسکتاپ، بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.
  4. پیش از نصب بازی بهتر است آنتی ویروس خود را به جهت جلوگیری از پاک شدن کرک غیر فعال فرمایید.

 

 

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی