[RB@Blog_Title]

Prison Break The Conspiracy

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۸ ب.ظ

بازی فرار از زندان دوبله فارسی

بازی فرار از زندان دوبله فارسی یکی از عناوینی بود که با قول و قرارهای بسیار از طرف استودیو سازنده و صد البته کمپانی فاکس هایپ شد اما در زمان عرضه نتوانست به بازی تبدیل شود که شایسته طرفداران سریال فرار از زندان باشد. بازی فرار از زندان با وجود آن که توانسته بود داستان نسبتا جالب و البته متفاوتی را نسبت به سریال ارائه دهد و روایت داستان سریال را از طریقی جدید پیش ببرد، اما باز هم به سبب مشکلات فراوان در گیم پلی خود به یکی از بازی های نه چندان خوب سال ۲۰۱۰ تبدیل شد. البته نکته ی مثبت بازی این است که در صورت نادیده گرفتن نقاط ضعف می تواند عنوان سرگرم کننده ای باشد، اما به هیچ وجه نمی توانیم روی آن به عنوان یک شاهکار حساب باز کنیم. امروز با نسخه دوبله فارسی بازی در خدمت شما هستیم.

راهنمای نصب
  • ابتدا فایل اصلی بازی را دانلود و روی سیستم خود نصب کنید ( در صورتی که نسخه زبان اصلی را پیش از این در اختیار دارید، فقط صوت دوبله را دانلود نمایید).
  • صوت دوبله فارسی را دانلود و سپس به کمک نرم افزار Winrar اکسترکت کنید. حالا شما یه فولدر با نام english در اختیار دارید.
  • به پوشه ای که بازی را در آن نصب کرده اید، رفته و مسیر رو به رو را دنبال کنید: data/ localization/ game
  • همانطور که می بینید در اینجا هم یک فولدر به اسم english وجود دارد که شما باید آن را حذف کنید.
  • حالا فولدری که پیش از این دانلود کرده بودید و حاوی صوت دوبله فارسی است را در همین مسیر کپی کنید. ( در حقیقت ما نسخه ی زبان فارسی را جایگزین نسخه زبان اصلی می کنیم)
  • بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.
ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی