[RB@Blog_Title]

دانلود بازی Stronghold 3 دوبله فارسی

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۹ ب.ظ
دانلود بازی Stronghold 3 دوبله فارسی

بازی Stronghold 3 دوبله فارسی محصولی از شرکت فایرفلای می باشد که تقریبا اکثر گیمرهای ایرانی با آن آشنا هستند. این عنوان که از نسخه ی دوم خود در جهان طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرد همواره توانسته مورد توجه بازیباز های استراتژیک باز قرار بگیرد و آن ها را راضی نماید. در حقیقت بازی Stronghold 3 دوبله فارسی با وجود آن که از بهترین های این ژانر یعنی سری Total War فاصله ی بسیاری دارد، توانسته رگ خواب مخاطب را بدست آورد و به فروش مناسب دست پیدا کند و آن رگ برقراری تعادل بین سختی و آسانی در یک بازی استراتژیک است که شاید بتوان آن را نمونه ای برای تمام استودیو های بازیسازی تازه کار به شمار آورد. برای دانلود نسخه ی دوبله فارسی این عنوان در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

نسخه ی دوبله ی این عنوان توسط بهترین گویندگان صدا و سیما به فارسی برگردان شده و در بازار عرضه گردیده است. این نسخه را هم یکی از کاربران بسیار خوب ما برای شما عزیزان آماده کرده و ما امروز قصد داریم به صورت رایگان آن را با شما به اشتراک بگذاریم. بازی Stronghold 3 دوبله فارسی را می توانیم یکی از بهترین دوبله های تاریخ گیم کشور بنامیم، چرا که علاوه بر حضور برترین گویندگان سندیکا شاهد یک ترجمه بسیار خوب نیز هستیم که به یقین هیچ شرکتی نمی تواند به مانند آن را تکرار کند.

 

نسخه ی دوبله فارسی بازی قلعه ۳ که در حقیقت اثری از شرکت های مدرن و عصربازی می باشد، به طور قطع می تواند در بین ۱۰ دوبله تاپ این دو شرکت قرار بگیرد و تجربه ی آن چه برای دوست داران بازی های استراتژیک و چه برای دوست داران بازی های دوبله، امری کاملا ضروری و مهم می باشد. در ادامه نمونه صدایی از دوبله این عنوان را می توانید مشاهده کنید که به خوبی کیفیت بسیار عالی دوبله ی این مجموعه را به ما نشان می دهد. امید است که این بازی با دوبله فارسی بهترین گویندگان کشور مورد توجه شما قرار بگیرد.

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

  • علی

    بازی دوبله ی شرکت دارینوسه؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی