[RB@Blog_Title]

دانلود بازی Resident Evil 5 دوبله فارسی

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۰ ب.ظ
بازی Resident Evil 5 دوبله فارسی
بازی Resident Evil 5 دوبله فارسی از پرفروش ترین شماره های عرضه شده در سری اقامتگاه شیطان می باشد که البته بیشتر موفقیت خود را مدیون بازی رزیدنت اویل ۴ می داند. عنوانی که توانست بازی های اکشن سوم شخص را وارد مسیر جدیدی کند و استانداردهای موجود در این سری بازی ها را کاملا جا بجا کرد. رزیدنت اویل ۵ هم با وجود آنکه یک عنوان انقلابی به حساب نمی آمد اما حداقل به سبب گرافیک خیره کننده ی خود در سال عرضه و هم چنین گیم پلی سرگرم کننده اش مورد توجه بازیبازان قرار گرفت و بسیاری آن را یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۰۹ می دانستند. البته در این میان بودند کسانی که کپ کام را به خاطر روند بیش از حد اکشن بازی مورد انتقاد و سرزنش قرار دادند؛ اما هر چه که بود اویل ۵ به یکی از بازی های خوب سری تبدیل شد.
راهنمای نصب
  • ابتدا فایل اصلی بازی را دانلود و روی سیستم خود نصب کنید ( در صورتی که نسخه زبان اصلی را پیش از این در اختیار دارید، فقط صوت دوبله را دانلود نمایید).
  • صوت دوبله فارسی را دانلود و سپس به کمک نرم افزار Winrar اکسترکت کنید. حالا شما یه فولدر با نام oto در اختیار دارید.
  • به پوشه ای که بازی را در آن نصب کرده اید، رفته و مسیر رو به رو را دنبال کنید: nativePC_MT/ sound/ bgm
  • همانطور که می بینید در اینجا هم یک فولدر به اسم oto وجود دارد که شما باید آن را حذف کنید.
  • حالا فولدری که پیش از این دانلود کرده بودید و حاوی صوت دوبله فارسی است را در همین مسیر کپی کنید. ( در حقیقت ما نسخه ی زبان فارسی را جایگزین نسخه زبان اصلی می کنیم)
  • بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

 

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی