[RB@Blog_Title]


Vivisector Beast Within نسخه دوبله فارسی (هیولای درون) یک بازی ترسناک تیرانداز اول شخص می باشد که الهام گرفته از فیلم سینمایی جزیره دکتر مورو ۱۹۸۷ می باشد و داستان آن نیز بر این اساس ساخته شده است.

در یک جزیره دور افتاده مخفی به نام Soreo یک دانشمند دیوانه در حال ترکیب ژنتیکی انسان و حیوان است. در ابتدا شما وظیفه سرکوب ژنرال و بازگرداندن سرباز های آلوده به حالت نرمال باشید. یکی از ویژگی های خشن بازی این می باشد که شما وقتی مورد اصابت گلوله قرار گرفتید می توانید یک تکه از تن او را جدا کنید و به خودتان پیوند دهید. البته این صحنه به علت قوانین سرسخت سانسور آلمان حذف شد. شما هم اکنون می توانید بازی هیولای درون به صورت دوبله فارسی از http://gamepersian.blog.ir/ دانلود نمایید.

ادامه مطلب

SpongeBob and The Clash of Triton



SpongeBob and The Clash of Triton باب اسفنجی : برخورد تریتون دوبله فارسی یک بازی ویدیویی فانتزی می باشد که از سری کارتون های جذاب باب اسفنجی ساخته شده است. تریتون پدر خود به نام نپتون را زندانی کرده است و یک ارتش کراگبی تشکیل داده و کل شهر را تحت فرمان خود در آورده است. فقط دو قهرمان می توانند شهر از چنگ آن نجات دهند آن هم باب اسفنجی و پاتریک می باشد. آیا آنها می تواند به کوه تریتون صعود کنند و طلسم تبه کار را پایان دهد؟

ادامه مطلب

دانلود بازی Dead Man’s Hand دوبله فارسی

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ب.ظ

دانلود بازی Dead Man’s Hand دوبله فارسی – چابک دست نسخه فارسی برای کامپیوتر

Dead Man’s Hand

دانلود بازی Dead Man’s Hand دوبله فارسی – چابک دست نسخه فارسی برای کامپیوتر

Dead Man’s Hand – دست مرده نسخه دوبله فارسی یک بازی اکشن، تیراندازی می باشد که داستان آن در مورد مردی است که فرزندان او توسط خائن کشته شده است و او به دنبال انتقام جویی از این افراد می باشد. شما باید از مرز ها، کوه ها شمالی، بیابان های جنوبی و … بگذرید تا این افراد قاتل و شرور را پیدا کنید. در این گیم از انواع سلاح ها سرد و گرم استفاده شده است. همچنین شما می توانید از مواد منفجره نیز استفاده کنید که باعث هر چه جذابیت تر شدن بازی می شود. نت پاک این بازی چابک دست را به صورت دوبله فارسی و رایگان برای کاربران منتشر نموده است.

ادامه مطلب

دانلود بازی Age of Empires 2: The Age of Kings نسخه فارسی

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۵ ب.ظ

دانلود بازی Age of Empires 2: The Age of Kings دوبله فارسی عصر فرمانروایان 2: دوران پادشاهان نسخه فارسی



Age of Empires 2 The Age of Kings – عصر فرمانروایان ۲: دوران پادشاهان نسخه فارسی یک بازی استراتژی زمان واقعی می باشد که در سال ۱۹۹۹ منتشر و بعد ها نسخه HD آن در سال ۲۰۱۳ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در بازی عصر فرمانروایان ۲ شما در قرون وسطی قرار دارید که شامل ۱۳ تمدن مختلف می باشد. بازیکنان باید به جمع آوری منابع ، ساخت شهر ، ارتش و … بپردازند تا بتوانند دشمنان خود را شکست دهند.این نسخه دومین از سری از بازی های Age of Empires می باشد. داستان های این بازی، روایتگر دوران قرون وسطی می‌باشد. بازی از چند جبهه قدرت گرفتن مغولان در آسیای شرقی، جنگ های صلیبی بین صلاح الدین ایوبی و فردریک بارباروسا در خاورمیانه، ژاندارک در فرانسه و ویلیام والاس در اسکاتلند شروع می شود.

ادامه مطلب

دانلود بازی Mob Enforcer نسخه فارسی

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱ ب.ظ


دانلود بازی Mob Enforcer دوبله فارسی – دسته اوباش ال کاپون نسخه فارسی برای PC


دانلود بازی Mob Enforcer دوبله فارسی – دسته اوباش ال کاپون نسخه فارسی برای PC

Mob Enforcerدسته اوباش ال کاپون نسخه دوبله فارسی یک بازی اول شخص تیراندازی می باشد. داستان در مورد گانگسترهایی می باشد که در دهه ۱۹۲۰ فعالیت داشتند. در این دوره خلافکارهای مطرحی وجود داشتند که یکی از آنها Al Capone است. آنها برای خود قلمروی ایجاد کردند و مالیات های خود را نمی پرداختند. محل فعالیت آل کاپون خیابانهای شیکاگو بوده و شما در نقش یکی از بهترین نیروهای این گروه به نام Jimmy Demora هستید. از نکات مثبت بازی می توان به شخصیت های گیم که توسط کامپیوتر کنترل می شود اشاره کرد به طور مثال شما نمی توانید حرکت های آنها را پیش بینی کنید، در یکی از مثال می توان به زمان تیراندازی اشاره کرد که در مواقع تیراندازی نیروهای دشمن به زمین دراز می کشند و غلت می خورند.

ادامه مطلب

دانلود بازی Mad Riders نسخه فارسی

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰ ب.ظ


دانلود بازی Mad Riders برای pc دانلود Mad Riders دانلود بازی سواران دیوانه برای pc  


بازی Mad Riders یا سواران دیوانه نسخه فارسی از سری بازی های شرکت Ubisoft میباشد . بازی مسابقه ای بسیار هیجان انگیزی که با استفاده از موتورهای چهار چرخ به مسابقه میپردازید و در حین آن میتوانید برای جذابیت بیشتر بازی از حرکات نمایشی نیز استفاده کنید. ۴۵ مسیر مختلف و مکان های گوناگون برای شما وجود دارد که میتوانید آنها را انتخاب کرده و به مسابقه بپردازید و با افزایش سرعت و مهارت راه را برای مراحل بعدی خود بازی کنید.

دانلود بازی سواران دیوانه دوبله فارسی

ادامه مطلب

دانلود بازی Darkest of Days نسخه دوبله فارسی

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶ ب.ظ

دانلود بازی Darkest of Days تاریک ترین روزها



Darkest of Days – تاریک ترین روزها نسخه دوبله فارسی یک بازی تیرانداز اول شخص می باشد که داستان آن مربوط به سفر زمان است که به جنگ های داخلی آمریکا، جنگ سرخ پوستان، جنگ جهانی اول ، جنگ جهانی دوم و روم باستان بر می گردد. در شروع بازی شما کنترل بازیکنی به نام الکساندر موریس را دارید که در نبردی با سرخ پوستان همراه با کستر در حال جنگیدن هستید کستر کشته می شود و موریس نیز زخمی شود به او طور ناگهانی توسط یک مرد زره پوش نجات پیدا کردن و آینده می رود.

ادامه مطلب

دانلود بازی Patriots A Nation Under Fire نسخه فارسی

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۵ ب.ظ


تصاویر بازی میهن پرستان: یک کشور زیر آتش Patriots: A Nation Under Fire



Patriots A Nation Under Fire – میهن پرستان: یک کشور زیر آتش نسخه دوبله فارسی یک بازی تیراندازی اول شخص می باشد که داستان آن درباره یک سرباز ارتش ایالات متحده آمریکا است و هدف آن دفاع از تهاجم تروریست ها می باشد.در ادامه با نت پاک همزاه باشید.

یک پچ غیر رسمی برای این بازی منتشر شد که ۴ مرحله جدید به آن اضافه کرد. این گیم از یک داستان کوتاه آغاز می شود. مهم ترین شهرهای آمریکا مورد حمله سلاح های هسته ای قرار گرفت. شما به عنوان یک سرباز ویژه از ارتش آمریکا وارد این ماموریت می شوید تا به پایگاه های تروریست ها حمله کنید.

ادامه مطلب


دانلود بازی هری پاتر و سنگ جادو Harry Potter and the Philosopher’s Stone برای pc 


Harry Potter and the Philosopher’s Stone (هری پاتر و سنگ جادو) نسخه دوبله فارسی یک بازی ویدیویی اکشن و ماجراجویی می باشد که بر اساس رمان جی.کی. رولینگ ساخته شده که بر همین اساس فیلمی بر همین موضوع ساخته شده است.

این داستان به دنبال شخصیت اصلی هری پاتر است که متوجه می شود یک جادوگر است و به مدرسه جادوگری هاگوارتز فرستاده می شود جایی که او و دوستانش آموزش جادو می بیند. این بازی شخص ثالث می باشد و بازیکن کنترل Harry Potter را از دیگاه شخص سوم دارد.

ادامه مطلب

دانلود بازی در جست و جو نمو دوبله فارسی

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۴ ب.ظ

دانلود بازی Finding Nemo در جست و جو نمو برای pc 



Finding Nemo (در جست و جو نمو) نسخه دوبله فارسی یک بازی ویدیویی بر اساس انیمیشنی که از آن منتشر شد تولید شده است. در این بازی ماهی کوچک و ماجراجویی بنام Nemo راه دراز و پر دردسری از روی کنجکاوی و کشف خیلی از چیزها در زیر آب پیش میگیرد و پدر او ناچارا به پیدا کردن این ماهی همه جا سفر میکند میپردازد.

ادامه مطلب